Followers

JOIN && GET DISCOUNT TOPUP

JOM SINGGAH on Facebook

Tuesday, September 20, 2011

Step by Step (Pendaftaran, Cara Tambah Modal & Cara Topup Customer)



1. Membuat Pendaftaran

Yuran Pendaftaran dikenakan mengikut PAKEJ :


HARGA PROMOSI

M = Master 
(RM40) 
Keuntungan Celcom 4.50%Maxis 3.20%Digi 2.10%HOT TICKET 4.00%

D = Dealer (RM30)
Celcom 4.25%Maxis 3.10%Digi 2.00%HOT TICKET 3.75%

A = Agent (RM25)
Keuntungan Celcom 4.00%Maxis 3.00%Digi 1.90%HOT TICKET 3.50%

R = Retail (RM20) 
Keuntungan Celcom 3.75%Maxis 2.90%Digi 1.80%HOT TICKET 3.25%
FR = First Retail (RM15) 
Keuntungan Celcom 3.50%Maxis 2.80%Digi 1.70%HOT TICKET 3.00%
SR = Second Retail (RM10) 
Keuntungan Celcom 3.25%Maxis 2.70%Digi 1.60%HOT TICKET 2.75%
TR = Third Retail(RM10) 
Keuntungan Celcom 3.00%Maxis 2.50%Digi 1.50%HOT TICKET 2.50%


AKAUN BANK:-

Maybank - 162049817981 (MAZLINA MOHD NAZIR) pokoksena85@yahoo.com

 

Selepas selesai, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada Mazlina 0199517292

Taip:
DAFTAR*(nama anda)*(NEGERI)*(No Telepon)*(Pakej)*(Akaun,Amount,Tarikh, Masa)

Contoh:
DAFTAR * MAZLINA * MELAKA * 0123456789 * (CIMB,RM70,1/11/10,11:56)



2. Nombor HP anda akan didaftarkan (Anda akan mendapat ID & PIN dr No. Server)


3. Cara Nak Tambah Modal untuk memulakan jualan top up

Menambah modal ke syarikat 
Penambahan modal boleh dilakukan setiap hari. Waktu penambahan modal adalah bermula pukul 9.00am sehingga pukul 6.30pm. Jumlah minimum untuk menambah modal sebanyak RM10 ke atas. Anda akan mendapat sms dari syarikat menyatakan modal anda sudah ditambah.
*Jika membuat pembayaran melalui “Online Banking” sila masukkan emel : anamobile2010@gmail.com

Cara menambah modal seperti berikut:

CIMB BANK - 03040010033055 BENZ MOBILE 

MAYBANK - 553056010247 BENZ MOBILE 

BANK ISLAM- 03054020425937 Adam Hadzriq Rozlan 



Selepas itu, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada no server 013-2932814 (celcom), 019-3626147 (celcom), 014-2182871 (maxis) @ 016-9615945 (digi)

FORMAT: 
DEP.BANK.TARIKH.MASA.JUMLAH.PIN 

CONTOH: 

DEP.CIMB.10/10/2010.11:30AM.RM300.1234 

CAJ SERVER: - tiada -


PENAMBAHAN MODAL BIASANYA MENGAMBIL MASA DI ANTARA 15-60 MINIT. JIKA MASIH TIDAK MASUK, ANDA BOLEHLAH MENGHUBUNGI CARELINE DI NO 014-8307732 @ 014-5001261

 
4. Rujuk Format SMS untuk menghantar mesej ke server bagi urusan top up


FORMAT 1: KodNilai Nombor Pelanggan 
FORMAT 2: KodNilai.Nombor Pelanggan.PIN 
 

CONTOH 1: C10 0139876543 
CONTOH 2: C10.0139876543.1234

 

Selepas itu, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada no server 013-2932814 (celcom), 019-3626147 (celcom), 014-2182871 (maxis) @ 016-9615945 (digi)

 

Kod Nilai


Celcom: C3, C5, C6, C7, C8, C9, C10, C11, C12, C13, C14, C15, C16, C20, C25, C30, C35, C40, C45, C50, C100 & C200 
Huruf C mewakili Celcom, angka mewakili jumlah. 

Maxis: M3, M4, M5, M6, M7, M8, M9, M10, M11, M12, M13, M14, M15, M16, M20, M25, M30, M35, M40, M45, M50, M60, M100, HT6, HT8, HT10, HT15,HT20 & HT30 
Huruf M mewakili Maxis, angka mewakili jumlah. HT mewakili Hotlink Hot Ticket. 


DiGi: D5 @ DP5, DP10 & DP30 
Huruf D mewakili DiGi, angka mewakili jumlah. DP mewakili DiGi PIN, jika eload GAGAL. 

iTalk: IT10 
Huruf IT mewakili iTalk, angka mewakili jumlah.

 

No comments:

Post a Comment