Followers

JOIN && GET DISCOUNT TOPUP

JOM SINGGAH on Facebook

Friday, December 9, 2011

Perniagaan Prepaid Tidak Tepu dan Basi,





1-Modal Kecil Tetapi Keuntungan BESAR

Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Reload Prepaid? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco sahaja, anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pekerja, komitmen masa dan sebagainya. Tetapi, anda tidak perlu mempunyai modal yang sebesar itu untuk menyertai perniagaan prepaid ini.

Mengapa? Kerana hanya melalui handphone sahaja,saya menjana RM1500++ sebulan. Tanpa ada kedai,tanpa perlu simpan stok,tanpa perlu pekerja dan tanpa perlu masa yang banyak.

Anda Kita boleh mula menjadi penjual prepaid dengan bayaran penyertaan yang rendah sahaja! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keuntungan yang bakal anda  kita perolehi.

2-Tiada risiko dan kerugian

Anda tetap akan membeli prepaid setiap bulan. Adik-beradik, kakak, abang, kekasih, teman rapat, rakan sekerja tetap akan membelinya setiap bulan.

Katakan yuran untuk memulakan perniagaan ini adalah RM100,risiko anda saya cuma sebanyak RM100 sahaja.Adakah anda saya rasa RM100 itu terlalu besar? Ya,memang besar! Apatah lagi untuk seorang student seperti saya. Tetapi kini Yuran Pendaftaran lebih berbanding yuran yang ditetapkan oleh company. Jom lihat perbezaan nya..

Pakej Pilihan VS Company

credit

No comments:

Post a Comment