Followers

JOIN && GET DISCOUNT TOPUP

JOM SINGGAH on Facebook

Thursday, September 20, 2012

Bagaimana Permulaan Bisnes Prepaid Ini.




Ramai yang bertanya saya bagaimana untuk bermula. Untuk pengetahuan anda,perniagaan ini adalah amat mudah sekali. Jika adik saya yang baru berumur 16 tahun boleh lakukan,mengapa tidak anda? Mungkin anda masih kabur,tidak jelas dan sebagainya. Jika penerangan saya yang tidak menggambarkan keadaan sebenar,maka saya menyusun jari memohon ampun dan maaf. Di sini saya beritahu anda,’bagaimana nak bermula’:

Anda perlu ada sebuah telefon bimbit,tidak kira samada canggih ataupun tidak. Itu syarat yang paling utama.
Untuk memulakan perniagaan prepaid ini anda perlu :
1-daftarkan simcard
2-fahami arahan sms
3-ada modal perniagaan
4-mulakan jualan
5-ulang step 3 dan step 4

Urusan pendaftaran simcard,saya akan uruskan. Di mana anda perlu membayar kepada saya untuk urusan pendaftaran di database. Yuran pendaftaran adalah sebanyak RMXXX. 
RMXXX=Bergantung pada pakej/level yang anda mahukan.

Kejayaan anda,kejayaan saya.
p/s-untuk bermula,kita perlu mempunyai sebuah telefon bimbit
p/s-sila sms saya untuk urusan pendaftaran,hanya 30 minit untuk saya daftarkan anda.

No comments:

Post a Comment