Followers

JOIN && GET DISCOUNT TOPUP

JOM SINGGAH on Facebook

Friday, October 21, 2011

Kelebihan Join Sebagai Agen

 
Gunakan apa yang anda guna sekarang dan tukarkan kepada wang!

Cuba kita fikirkan, alangkah ruginya kita reload prepaid setiap bulan tetapi apa yang kita dapat? Cukupkah dengan hanya boleh menggunakan talian sahaja? Tidakkah anda mahu lakukan perkara yang sama tetapi berpeluang mendapat pendapatan yang lumayan sehingga boleh ke angka ribu? Bezanya hanya satu, tukarkan tempat anda membeli sekarang dikedai dan beli terus dari diri sendiri sahaja. Ianya bertambah mudah dari cara sekarang dan tiada sebab anda harus menolaknya. Bagaimana dengan isteri anda? kekasih? rakan-rakan terdekat?

Ibu bapa yang menggunakan prepaid ini? Kenapa mereka tidak boleh membeli top-up card dengan anda?Alangkah satu kerugian sekiranya anda membiarkan orang-orang terdekat dengan anda membeli topup di kedai-kedai runcit.

Kenapa harus kayakan orang lain? Baik kayakan diri sendiri!
 
Tahukah anda pekedai yang menjual reload boleh mendapat keuntungan yang banyak dari jualan prepaid mereka sehingga ada yang masih boleh berikan rebate kepada anda. Kenapa tidak diagihkan keuntungan tersebut kepada pengguna prepaid sendiri? Kita pengguna prepaid (17.6 juta) adalah satu jumlah yang besar. Kita semua perlu bersatu menjadi pengguna bijak dan kayakan diri sendiri bukan orang lain bayangkan setiap kali pengguna seramai ini yang sekian hari bertambah, membeli prepaid setiap bulan dan kita mendapat keuntungan juga setiap bulan! Anda fikirkanlah sendiri adakah dengan menyertai perniagaan ini satu kerugian atau keuntungan?
Sekiranya anda berminat untuk meniaga topup secara kecil-kecilan atau secara besar-besaran, di sinilah tempat anda, keuntungan seperti di atas akan menjadi milik anda sekiranya anda mendaftar sebagai Agen dengan kami. Keuntungan yang paling tinggi pernah dikeluarkan oleh syarikat untuk anda menjana pendapatan yang lumayan bersama kami. Jika anda merasakan keuntungan di atas masih kecil, kami ada pelan pemasaran yang HEBAT untuk anda menjana pendapatan yang anda inginkan. Pelan pemasaran yang hebat ini sememangnya telah dibuat untuk anda yang sanggup berusaha untuk mencapai kebebasan kewangan sebagai agen topup syarikat.
Dengan hanya mendaftarkan satu nombor, anda boleh menjual kesemua prepaid yang syarikat tawarkan, jom lihat kelebihan sebagai agen syarikat.

1. Yuran keahlian murah.
2. Boleh upgrade keahlian pada bila-bila masa.
3. Tiada yuran tahunan.
4. Semua orang boleh sertai perniagaan ini.
5. Pendapatan secara “real time”.
6. Perkhidmatan server terbaik & pantas.
7. Kada keuntungan yang tertinggi (Sehingga 4.5%).
8. Perkhidmatan top up 24 jam.
9. Reload serta merta (easyreload) & Sofpin.
10. Tidak memerlukan premis perniagaan – Urusniaga hanya melalui HP & YM.
11. Cas SMS yang minimum iaitu 1sen dengan active10, 8pax & Teman 20.
12. Tidak memerlukan pekerja – Anda uruskan sendiri.
13. Urusniaga di mana-mana sahaja – Mobilebiz
14. Tidak perlu menyimpan stok kad topup.
15. Khidmat bantuan melalui Hotline.
16. Tidak perlu maintain jualan.
17. Tiada cas tambahan bagi tambah modal.
18. Boleh mendaftarkan sendiri agen baru.
19. Tidak perlu pergi ke kedai topup untuk topup.
20. Keuntungan 100% daripada pendaftaran agen di bawah anda.
21. Terima komisen hasil jualan downline.
22. Topup lebih murah daripada pasaran.
Nak topup murah..daftar pun murah2 je RM5 utk seumur hidup.. klu nk topup murah..MEH SINGGAH SINI ----->>DAFTAR AGEN TOPU DULU LA
detail SMS 0199517292

No comments:

Post a Comment